Pieni lapsi veden äärellä

Lasten ja nuorten sohy-palveluviidakossa – ilman opasta ei selviä kukaan

Tervetuloa keskustelemaan varhaisen vaiheen yhteiskehittämisestä ”Lasten ja nuorten sohy-palveluviidakossa – ilman opasta ei selviä kukaan” -seminaariin torstaina 11.5. klo 12.00–14.00. Seminaari järjestetään Turun yliopiston kauppakorkeakoululla, luentosali LS07 (LS07 Mercatorilla, opastus pääovelta) osoitteessa Rehtorinpellonkatu 3, Turku.

Seminaarin ohjelma ja ilmoittautuminen:

• 11:45-12:00 Kahvi
  • 12:00-12:10 Tervetuloa
  • 12:10-12:50 Alueellinen toimijaverkosto ja nepsy-oireilevat lapset
  • 12:50-13:30 Lasten ja nuorten vahvempi toimijuus: “Mitä mun elämässä tapahtuu?”
  • 13:30-13.55 Kommenttipuheenvuorot ja keskustelua
        • Terhi Tevameri, sote-alan kehittämisasiantuntija, KEHA-keskus
  • 13:55-14:00 Loppusanat
  • 14:00-           Mahdollisuus jatkaa keskustelua läsnäolijoiden kesken

Ilmoittaudu viimeistään 9.5.2023. Paikkoja on rajoitetusti.

Seminaari on jatkumoa Redi Soten hyvinvointipalvelujen yhteiskehittämispiloteille ja avoin kaikille teemasta kiinnostuneille. Piloteissa tunnistettiin useita varhaisen vaiheen yhteiskehittämiseen sopivia aihealueita. Viime vuoden teema oli kotihoito ja nyt lasten ja nuorten sosiaali- ja hyvinvointipalvelut. Pilotteihin osallistui kaikki teemoista kiinnostuneet tahot:  sohy-alan yksityisen, julkisen ja kolmannen sektorin edustajia, kokemusasiantuntijoita ja kansalaisia eri rooleissa, IT-asiantuntijoita ja tutkimuslaitosten ja korkeakoulujen edustajia. Redi Sote -hankkeessa Turun yliopisto määrittelee pilottien avulla varhaisen vaiheen yhteiskehittämisen erityispiirteet, joiden avulla voidaan tukea resurssiviisasta kestävää kehitystä ja uuden teknologian vaikuttavaa hyödyntämistä.  Lisätietoja kahdesta teemasta ja hankkeesta:

Seminaarin toteuttaa Redi Sote -hanke. Hanke rahoitetaan osana unionin Covid-19-pandemian johdosta toteuttamia toimia.

EU-lippu EAKR Vipuvoimaa