WI:n twitch-tv

Työinformatiikka tutkii- twitch.tv kertoo

HUOM! Myös  pe 25.3. klo 14.15. erityisesti FM-tjt-maisteriohjelmasta asiaa. Katso LinkedIn-kommentteja ja hae unelma-asiantuntijaksi!

Twitch-kahvitunti toistaiseksi JOKA perjantai 14.15-15!

Perjantai-iltapäivisin kahvitunnilla (klo 14.15-15.00) voit kuunnella ja osallistua live-lähetykseen, jossa kerron käynnissä olevista työinformatiikan tutkimushankkeista ja muusta aiheeseen liittyvästä.

Twitch-tv -kanavamme.

Tutkimusaiheitamme ovat tietojärjestelmätieteen, tietotyön ja tietotekniikan hyötykäyttöönoton näkökulmista:

• kokonaisvaltainen kyberturva kestävään kasvuun (4K)
  • datatalous ja työhyvinvointi (TTDLoikka)
  • 360-vr-koulutusmateriaali AM (additive manufacturing eli 3D-tulostus) kyvykkyyksien kehittämisen tukena (Osuu ja Uppoaa)
  • resurssiviisas varhaisen vaiheen yhteiskehittäminen sosiaali- ja hyvinvointialoilla (RediSote)
  • tekoäly, data ja hyötykäyttöönoton askeleet pk-yrityksissä (AI-lähettiläs)
  • digipalvelujen kehittämisosaamisen yksillöllisiä nostokeinoja yhdessä (DigiReactor)
  • terveydenhuollon testialustojen maturiteetti (osa Health Campus 2.0 hanketta)
  • … ja muutama muu

Tervetuloa, poikkea kanavalle!