Iloa ja unelmia

Hae unelma-asiantuntijaksi – FM-TJT-maisterihaku 16.3.-30.3.2022

Unelma-asiantuntijaksi?

HUOM! Twitchissä lisää asiaa ohjelmastamme myös 25.3. klo 14.15! Siis siirry Twitch-kanavallamme aina perjantaisin klo 14.15.

Haluatko luoda sujuvampia työjärjestelmiä, kotoisampaa oloa, kestävämpää liiketoimintaa? FM-TJT ja työinformatiikka Turun yliopistossa on silloin sinun maisteriohjelmasi. Sen todistavat kymmenet työelämässä tällä hetkellä olevat, omaa unelmaansa elävät FM-tjt-asiantuntijat!

Hakutiedot opintopolussa ja Turun yliopiston FM-tjt-sivu.

Uniikki filosofian maisterin tutkintoon johtava tietojärjestelmätieteen tutkinto tarjoaa taas 10 kestävän tieto- ja palveluyhteiskunnan asiantuntijan paikkaa Turun yliopiston kauppakorkeakoulussa.
Uniikkia on niin sisältö työinformatiikan parissa, tutkinnon räätälöitävyys sinun näköiseksesi kuin yritysyhteistyön monet muodot.

Tutustu hakuilmoitukseen ja Work Informatics -someen (LinkedIn, Facebook, Instagram), ota yhteyttä ja kysy lisää. Ja hae! Näitä ei riitä kaikille.

Katso myös: Turun yliopiston opinto-opas 2020-2022, FM-TJT.

Tutustu myös kumppanimme Future Ethics -tutkimusryhmän toimintaan.

Yst.t., Antti

Antti Tuomisto, lehtori