TTDLoikka tuo uusia toimijalähtöisiä keinoja datatalouden ja automaation onnistuneempaan hyötykäyttöönottoon

Turun yliopiston mediatiedote 19.10.2021

Uusien teknologioiden käyttöönotto on aina iso perehdytystoimenpide. Covid-19-pandemian muokkaamassa työelämässä digiloikat ovat yhä useamman yrityksen arkea, mikä haastaa tietotyöläisen hyvinvointia. Turun yliopiston ja Tampereen ammattikorkeakoulun yhteisellä Työhyvinvointia tuottavalla digiloikalla (TTDLoikka) etsitään kestävämpää tapaa vastata muutospaineeseen ja ottaa hyötykäyttöön sekä datatalouden että automaation tuomat mahdollisuudet. Muutoksessa tietotyöläinen on kuskin paikalla.

Hankkeen tavoitteena on kasvattaa pk-yritysten työhyvinvointia kestävällä, reilulla ja osallistavalla perehdytysmallilla, joka huomioi myös osaajapulasta nousevat kansainvälisten osaajien perehdytystarpeet ja Covid-19-pandemian muutospaineet työlle ja yritystoiminnalle.

Kiinnostuitko? Tiedätkö yrityksen, joka voisi hyötyä TTDLoikasta? Mukaan mahtuu vielä – ota rohkeasti yhteyttä!

Lisätietoja: Jani Koskinen, hankkeen vastuullinen johtaja, jasiko@utu.fi, +358 40149 7566.
Lue lisää hankkeen verkkosivuilta: https://workinformatics.utu.fi/hankkeet/ttdloikka/