Yhdessä asiakkaan parhaaksi tilaisuuden osallistujia tiimityössä

Kotihoito tekee hyvää ja hyvin – tie vie asiakkaan parhaaksi

REDI SOTE -hankkeen tilaisuudessa kotihoidon asiantuntijat kohtasivat yhteisten kysymysten ja ajatusten äärellä 29.9.2022 Turun kauppakorkeakoululla. Odotus ja innostus näkyi ja kuului alusta saakka.

Yhdessä asiakkaan parhaaksi panelistit ja osallistujat

”Se sopi päivän teemaan hyvin, sillä seminaarimme kulkee työnimellä ”ensitreffit alttarilla”, joka kuvaa kohteena olevaa varhaisen vaiheen yhteiskehittämistä. Mistä, miten ja keiden pitäisi keskustella ennen kuin varsinaiset toimenpiteet käynnistyvät? Ja miten tämä tehdään mahdollisimman resurssiviisaasti. Keskustelua ja yhteistyötä kun ei voi lopettaa, on tilanne mikä tahansa. Ja työ. Se jatkuu.”, toteaa lehtori Antti Tuomisto Turun kauppakorkeakoululta.

Tilaisuuteen osallistui 6 panelistin lisäksi 12 kotihoidon eritaustaista asiantuntijaa: alueellista ja kunnallista sektoria, yksityistä sektoria sote- ja teknologiatoimijoita sekä kolmatta sektoria yhdistys- ja kansalaisnäkökulmasta.

Teematyöstentely vei mukanaan, puheenvuorot olivat kantaaottavia ja ajatuksiaherättäviä. Parhainta oli ehkä se, että yhdessä tunnistettiin ja tunnustettiin yksi yhteinen asiakas, joka on sama kaikille toimijoille. Miten siis kehittää toimintoja yhdessä, yhteisen asiakkaan parhaaksi?

Lisää tuloksia seminaarista lähiaikoina. Nyt meiltä REDI SOTElaisilta vielä erityiskiitos ja aplodit osallistujille ja panelisteille! Te olitte paikalla ja teitte tämän todeksi!

Tässä vielä 29.9.2022 tilaisuuden ohjelma.

yst.t., Antti Tuomisto, Riitta Söderlund, Satu Aaltonen, Eva Collanus
REDI SOTE -hanke, Turun yliopiston osahanke
REDI SOTE -hankkeen sivut

Hanke rahoitetaan osana unionin Covid-19-pandemian johdosta toteuttamia toimia.

EU-lippu EAKR Vipuvoimaa