Vesivärit, pensseleitä ja puhdas arkki.

Ensitreffeistä jatkoille: VVYK

Redi Sote -hankkeen Turun yliopiston pilotit kotihoidon sekä lasten ja nuorten hyvinvointipalvelujen parissa ovat valmiit. Paperille on alkanut piirtyä mielenkiintoisia asioita, muotoja, hahmoja. Pilottien tavoitteena oli konkreettisten, toteutettavissa olevien kehitysaihioiden tunnistaminen ja määrittely. Mutta tavoitteena on myös VVYK eli varhaisen vaiheen yhteiskehittämisen menetelmän kuvaus. Näistä olemme tuottamassa yhdessä koko hankkeen kanssa julkaisua, joka valmistuu elokuussa.

Sitä odotellessa tutustu SoteAkatemian Dialogiblogiin, jossa avaamme ajatuksiamme piloteista ja yhteiskehittämisen uudesta normaalista.

Yhdessä tämä tehdään ja onnistuu, yhteisen asiakkaan parhaaksi.

Mukavaa kesää kaikille! Palataan asiaan viimeistään elokuussa loppujulkaisumme parissa.

Lisätietoja: Antti Tuomisto ja Turun yliopiston RediSote-tiimi (hankesivu ja lisää uutisia)
040-7371533

Tilaisuuden toteuttaa REDI SOTE -hanke. Hanke rahoitetaan osana unionin Covid-19-pandemian johdosta toteuttamia toimia.

Eu-lippu ja Vipuvoimaa logo Redo Sote logo