Viimeiset Osuu ja uppoaa! -kuvaukset purkitettu

Hankkeen koulutusmateriaalien viimeisiä kuvauksia on tehty tällä viikolla Turun yliopiston kampuksella.  Teoriaosuudessa aiheiseen johdattaa muun muassa Turun yliopiston Konetekniikan laitoksen professori Antti Salminen.

Toukokuussa valmistuva virtuaalinen koulutusmateriaali pitää sisällään monipuolista tietoa teollisesta 3D-tulostuksesta niin teorian kuin käytännön tasolla.  Mikäli tulevaisuuden teknologia kiinnostaa sinua ja yritystäsi, jätä yhteystietosi tämän linkin kautta, niin kerromme lisää, kuinka saat meidät ja VR-lasit työpaikallesi.

Pilotoinnin myötä kehitämme Amou(R)-koulutuskonseptia, jonka avulla pystymme vastaamaan parhaiten yritysten teollisen 3D-tulostuksen koulutustarpeisiin.

Hanke rahoitetaan osana unionin Covid-19-pandemian johdosta toteuttamia toimia.

Eu-lippu ja Vipuvoimaa logo