Tutustu AI-lähettiläs -oppaisiin ja toimi!

Shakki ja matti! Älyteko tarjolla! AI-lähettiläs on valmis!

Tässä ovat AI-lähettiläs -oppaat! Tutustu ja ota yhteyttä, jos kiinnostuit! Alla oppaiden lukuohje:

• AI-lähettiläs -toimintamalli: erityisesti korkeakouluille ja yrityksille
    • Korkeakoulu: tutustu ja käyttöön tai sovella opetuksessa yhteistyössä yritysten kanssa
    • Yritys: tutustu ja ota yhteyttä paikalliseen korkeakouluun, oppilaitokseen tai muuhun tekoäly-yhteisöön/toimijaan ja pyydä AI-lähettiläs-palvelua
  • AI-lähettiläs – case-kirjasto: erityisesti yrityksille, myös korkeakouluille ja opiskelijoille
    • Yritys: Tutustu ja samaistu eri toimialojen bisneskeisseihin, joissa käytetty erilaisia datoja ja tekoälymenetelmiä. Ota yhteyttä korkeakouluihin tai tekoälypalveluja tarjoaviin yrityksiin ja aloita oppiminen!
    • Korkeakoulu: Tutustu eri toimialojen bisneskeisseihin, joissa käytetty erilaisia datoja ja tekoälymenetelmiä. Hyödynnä opetuksessa ja yritysyhteistyössä.

Erityiskiitos AI-läheteille eli yritysten edustajille osallistumisesta ja luottamuksesta!
Kiitos rahoittajat Euroopan sosiaalirahasto, ELY-keskus, Suomen rakennerahasto-ohjelma Kestävää kasvua ja työtä 2014–2020.

Työ. Se jatkuu. Toivottavasti datanhuuhdonnan parissa…

Aarrekartta ja kädet

Lisätietoja

Antti Tuomisto ja Turun yliopiston AI-lähettilästiimi sekä Tampereen ammattikorkeakoulun AI-lähettilästiimi