#ilonkautta uutta tekemistä

Tästä riittää kaikille – tietotekniikkaa hyötykäyttöön

Nyt #ilonkautta kestäviä parannuksia tietotyöhön ja tietotekniikan hyötykäyttöönottoon!

Haluatko kehittää itseäsi, yritystäsi, työtä, palveluja tai prosesseja? Me työinformatiikan ja tietojärjestelmätieteen tutkijat tarjoamme nyt uusissa hankkeissamme kymmeniä mahdollisuuksia kasvun polulle etenkin pk-yrityksille. Ratkaisu, tai ainakin iso osa siitä, piilee kokonaisvaltaisessa tietotyön ymmärryksessä, jonka avulla työ- ja tietojärjestelmien muutostoimenpiteet ovat kestävämpiä. Lähtökohta on siis hyvin ihmislähtöinen tietojärjestelmä.

Syksyllä kuulet paljon lisää alla olevista hankkeista. Kerro mikä tai mitkä teemat kiinnostavat sinua ja ota yhteyttä!

• AI-lähettiläs: tekoälyn hyötykäyttöönoton tukitoimia
  • Health Campus Turku 2.o: terveyskampuksen testialustojen maturiteetti ja palvelut
  • 4K: kyberturvallisuus ja kestävä kasvu
  • Osuu & Uppoaa: 3D-tulostamisen hyötykäyttöönotto 360vr-teknologian avulla
  • REDI SOTE: varhaisen vaiheen tuotteiden ja palvelujen yhteiskehittäminen sote- ja teknologiayritysten kanssa
  • Digireaktori: digituotekehitystaitoja hyötykäyttöön
  • TTDLoikka: uuden teknologian perehdyttämisen uudet keinot – case datatalous ja automaatio

Kuten aina sanomme: Kaikki hyötyvät, kaikki oppivat – win, win, win, win. Kumppaniemme (Turun AMK, Åbo Akademi, Tampereen AMK, Turku Science Park, Laurea, Forum Virium Helsinki, Turun yliopiston Teknillinen tiedekunta) kanssa teemme hyvää, teemme hyvin #ilonkautta! Rahoittajana ESR ja EAKR, sekä HCT2.0:ssa Suomen Akatemia.

#yhteiskehittäminen #ilonkautta #hyötykäyttöönotto #workinformatics #työinformatiikka #tietojärjestelmätiede

Lisätietoja:

Antti Tuomisto, lehtori