Osuu ja uppoaa! -kuvaukset käynnissä

Hankkeen koulutusmateriaalien kuvaukset ovat parhaillaan käynnissä.  Uutta mielenkiintoista materiaalia on saatu purkkiin yhteistyöyrityksissämme, 3DTech Oy, Pulmek Oy, Brinter Oy, Delva Oy, Ajatec Prototyping Oy, Koneteknologiakeskus Turku Oy, EOS Finland Oy ja VAK Oy

VR-lasien kautta toteutettava teollisen 3D-tulostuksen uusi koulutuskokonaisuus on yritysten käytettävissä toukokuussa.

Mitä teollinen 3D-tulostus on? Mistä sen hyödyntämiseen teollisuudessa saa lisää tietoa?

Jätä yhteystietosi tämän linkin kautta, niin kerromme lisää, kuinka saat meidät ja VR-lasit työpaikallesi.
Pilotoinnin myötä kehitämme Amou(R)-koulutuskonseptia, jonka avulla pystymme vastaamaan parhaiten yritysten teollisen 3D-tulostuksen koulutustarpeisiin.

Eu-lippu ja Vipuvoimaa logo