Osuu ja Uppoaa

Opi AM-teknologiasta vr-ratkaisun avulla – tule kokeilemaan

Tule tutustumaan AM-teknologiaan (additive manufacturing, ainetta lisäävä tuotanto, kansankielellä 3D-printtaus) ja 360vr-ratkaisuumme. Perehdytysmateriaali on toteutettu virtuaalilaseille ja perustuu 360-videokuvaan. Sisältö vie sinut mukanaan AM-teknologian perusteiden, laitteiden ja käytänteiden äärelle, verkostoitumista ja dialogia unohtamatta.

Professori Antti Salminen kertoo lyhyesti videolla (Youtube) pilotistamme.

Kokeilu toteutetaan yrityksen tiloissa tai Turun kauppakorkeakoululla. Tulemme paikan päälle ja tuomme useammat VR-lasit mukanamme, joten kerralla materialiin voi tutustua useampi henkilö. Kokeilu kestää n. tunnin, jonka jälkeen on lyhyt palaute ja keskustelu. Lisäksi voimme sopia jatkosta sekä meidän AMOU® -koulutuspalveluun osallistumisesta.

Varaa aika ilmaiseen kokeiluun joko videon QR-koodista tai tästä. Alla pari kuvaa poimittu itse 360vr-materiaalista:

SLM-tulostin Turun Koneteknologiakeskuksessa (kuva 360vr-materiaalistamme).

ESR EU-lippu Vipuvoimaa ja TY logot

Tulostetun kappaleen jälkikäsittelyä (kuva 360vr-materiaalistamme).

Kokeilun tarjoaa Turun yliopiston Osuu ja Uppoaa -hanke. Hanke rahoitetaan osana unionin Covid-19-pandemian johdosta toteuttamia toimia.