Nyt Osuu ja Uppoaa – 3D-tulostaminen tutuksi

Katso Turun yliopiston mediatiedote 17.9.

3D-tulostusosaamista teollisuuteen tuuppaava hankkeemme tarjoaa pk-yrityksille oivia mahdollisuuksia 3D-tulostamisen hyötykäyttöönoton edistämiseksi ja vr-teknologian mahdollisuuksiin tutustumiseksi. Osuu ja Uppoaa -hankkeen toteuttavat Turun kauppakorkeakoulu ja Turun yliopiston teknillinen tiedekunta. Osuu ja Uppoaa-koulutusmenetelmä on 360-vr-teknologiaan perustuva malli, joka tukee dialogia, tapauskohtaisuutta ja mikro-oppimista. Materiaali tulee sisältämään laajat tiedot 3D-tulostuksesta sekä teorian että käytännön osalta.

Materiaali pilotoidaan hankkeeseen osallistuvien yritysten kanssa, ota yhteyttä jos asia kiinnostaa! Hanke toteutetaan 1.8.2021–31.7.2023. Mukaan on ilmoittautunut jo kymmenkunta varsinaissuomalaista yritystä.

Hankkeen päärahoittaja on Euroopan sosiaalirahasto (ESR) ja rahoittajan edustaja on Keski-Suomen elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus.

Lisätietoja: Lehtori Antti Tuomisto, antti.tuomisto@utu.fi    +358 40 737 1533

#additivemanufacturing #3dprinting #training #virtualexperience #industrialtraining #businessdevelopment #tietojärjestelmät #hyötykäyttöönotto #tietotekniikka