Mies metsäpolun

Näe metsät puilta – haku FM-TJT-ohjelmaan 15.3.-30.3.2023

Sinun näköisesi FM-tutkinto tietojärjestelmätieteessä

Haluatko luoda sujuvampia tieto- ja työjärjestelmiä, kotoisampaa oloa, kestävämpää liiketoimintaa? Haluatko tehdä hyvää ja hyvin yhdessä toisten asiantuntijoiden, kumppanien ja asiakkaiden kanssa? Haluatko tarkastella asioita kokonaisvaltaisesti, eri näkökulmista, tietojärjestelmätieteen laajaa käsitteistöä ja teorioita hyödyntäen, mutta sinun näköistä tulosta ja merkitystä luoden? FM-TJT ja työinformatiikka Turun yliopistossa on sinun maisteriohjelmasi.

Uniikki filosofian maisterin tutkintoon johtava tietojärjestelmätieteen tutkinto tarjoaa taas 10 kestävän tieto- ja palveluyhteiskunnan asiantuntijan paikkaa Turun yliopiston kauppakorkeakoulussa. Uniikkia on niin sisältö työinformatiikan parissa, tutkinnon räätälöitävyys sinun näköiseksesi kuin yritysyhteistyön monet muodot.

Ota kokonaisuuksia haltuun, näe metsät puilta!

Tutustu meihin lisää Work Informatics -somekanavissa: LinkedIn, Facebook, Instagram. Katso myös kumppanimme Future Ethics -tutkimusryhmän tutkimusta. Hae FM-tjt maisteriohjelmaamme, jonka anti kestää loppuelämän, mutta koulutus vain 2 vuotta!

Ota yhteyttä ja kysy lisää. Ja hae! Näitä ei riitä kaikille.

Yst.t., Antti

Antti Tuomisto, lehtori