Digikyvykkyyyden nosto- ja paikkauskeinot

HUOM! Linkki päivitetty (5.5.2021) Nyt voit tutustua 360-videona tuotettuun 3D-tulostuksen perusteita esittävään materiaaliin selaimella. Paras kokemus saadaan vr-laseilla, mutta selaimella pääset katsomaan mitä rakenteita ja elementtejä on lisätty 360-kuvaan.

Digikyvykkkyys.fi -hanke päättyi hieman haikeissa tunnelmissa 31.12.2020.

– Olemme kokoustaneet alkuvuodesta muutamia kertoja. Kyllä tässä hieman ikävä tulee hyvää hankeporukkaa ja kumppaneita Oulusta ja Tampereelta, toteaa Turun yliopiston osahankkeen vastuullinen johtaja, lehtori Antti Tuomisto.

Tulokset ovat mielenkiintoisia, mitä tulee uusiin ideoihin pk-yritysten digikyvykkyyksien nosto- ja paikkaustoimissa. Toimenpiteiden keskeiset ominaisuudet ovat dialogi, mikro-oppiminen ja tapauskohtaisuus ja teknologioista 360-vr-kuvaus tuntuu lupaavalta.

Katso päätösvideomme ja tutustu loppuraporttiimme: Tuomisto, A., Harkke, V., Helin, A., Collanus, E. (2020) Digikyvykkyyksiä nostamassa – 6Aika:Digikyvykkyys -osahankkeen loppuraportti, TUCS National Publication, No 22, December 2020.

Turussa hankkeessa luodut palvelut ovat edelleen tarjolla Korkeakoulukumppani.fi -palvelun kautta.

Lisätietoa: antti.tuomisto@utu.fi