TechCampus Day Osuu ja Uppoaa tiimi

AM osui ja upposi: vr360-pilotti kenttätesteissä

Kuva: TechCampus 6.6.2022, jossa Osuu ja Uppoaa pilottia esitellään. Oikealta: projektiavustaja Jaakko Susi, erikoistutkija Ari Helin, johtaja Erkki Virkki (Koneteknologiakeskus), projektitutkija Saeid Parchegani. © Misha Dellinger 2022

Pilottimme ensi-ilta kenttätesteissä oli tällä viikolla. Ensikosketuksen saivat TechCampus päivän yleisö 6.6. Auriga Business Centerissä (kuva). Lisäksi erikoistutkija Ari Helin kävi hakemassa ensikommentit parista yrityksestä:

– Vastaanotto oli erinomaisen positiviinen sekä itse AM-asiaa että vr360-teknolgiaan! Lyhyen palautelomakkeen kaikkien kohtien (käytettävyys, oppiminen, virtuaalitodellisuus) keskiarvo oli 4,5. Näyttää siltä, että tämän ratkaisun vastaanotto tulee olemaan hyvä, toteaa erikoistutkija Ari Helin.

Seuraavaksi käymme esittelemässä pilottia useammissa yrityksissä. Lisäksi 15.6. on Turussa AM Day, jossa seuraavan kerran yleisö pääsee kokeilemaan tätä ratkaisua. Pilotin kakkosvaihe käynnistyy syksyllä, jolloin ryhdymme selvittämään myös ratkaisun vaikuttavuutta AM:n hyödyntämiseen ja liiketoiminnan kehittämisen sisältöihin ja toimintatapoihin.

Lisätietoja: erikoistutkija Ari Helin
Osuu ja Uppoaa -hanke