Turun muusamentorit yhteiskuvassa

Lokakuun Muusailu alkaa Turussa 1.10. – tule pähkäilemään omaa polkuasi!

EU:n osarahoittamaMUUSA-tilaisuudet Turussa aloittaa Muusa-kohtaamiset neljän tapahtuman sarjalla. Ensimmäinen on 1.10. Kirjan Talossa sen Suuressa salissa. Ovet avautuu 14.30, teeman mukaista ohjemaa klo 15-16. Loppuaika klo 16-17 on vapaamuotoista verkostoitumista muusamaiseen tyyliin.

Muusamentorointi on aivan uudentyyppinen palvelu, jossa sinä valitset itsellesi muusamentorin meidän kahdeksasta ihanasta muusasta. Ennen mentorointia on nämä neljä Muusa-kohtaamista, jotka johdattelevat itse muusamentorointiin.

Muusamentoreina ovat sinua varten Turun syksyn 2024 kierroksella (kuvassa vasemmalta oikealle) Veikko Mäkinen, Pauliina Urmas-Antola, Johanna Liipola, Angeli Kumari-Ilieva, Johanna Johansson, Iris Kiiskinen ja Pekka Pirhonen sekä Elina Larjama (ei kuvassa).

Kuka heistä eniten puhuttelee, innostaa, haastaa? Tai kehen samaistut, keneltä oppisit,  kuka kulkisi rinnalla hetken sinun uutta polkuasi? Tule kuuntelemaan ja osallistu. Uusi mielenkiintoinen mutka polullesi alkoi juuri NYT!

yst.t,. Antti Tuomisto
MUUSA-hanke