Towards sunrise two persons, thumbs up

Etsitkö omaa polkuasi? Muusamentorointi inspiroi ja mahdollistaa

EU:n osarahoittamaMUUSA-teksti ja logo

Turun yliopiston mediatiedote (11.6.2024): MUUSA-hankkeessa osallistujien oman polun tunnistaminen ja vahvistaminen onnistuu muusamentorien avulla

Työelämän monet mahdollisuudet ja vaatimukset asettavat monia kysymyksiä meille kaikille työuran eri vaiheisiin. Mistä tunnistat sinun oman polkusi, jossa vahvuutesi,mielenkiintosi ja jopa intohimosi tulisivat esiin ja kehittyisivät? MUUSA-hanke tarjoaa juuri sinulle paikan etsiä ja työstää omaa polkuasi. Sinä valitset itsellesi muusamentorin, jonka kanssa teette pienen matkan tärkeäksi koettuihin teemoihin omaa polkuasi luoden ja kehittäen. Eikä yksin tarvitse olla: mukana on valitsemasi muusamentori ja muita saman henkisiä matkaajia.

Muusamentori inspiroi osallistujia omana itsenään. Osallistuja valitsee ehdokkaista itselleen sopivan muusamentorin. Sen jälkeen he tekevät oman ja yhteisen muusamentorimatkansa meidän hanketoimijoiden fasilitoidessa tapaamiset. Helppoa, puhuttelevaa, antoisaa, kehittävää, kestävää, huikea mahdollisuus.

Kiinnostuitko osallistumaan muusamentorointiin tai toimimaan muusamentorina? Kerro ajatuksiasi, me toteutamme! Tutustu muusamentori.fi -sisältöön ja kerro millaisen palvelun sinä haluaisit omalle kasvupolullesi ja mitä muusamentoripalvelu voisi olla parhaimmillaan. Voit vastata anonyymisti tai jätä yhteystietosi, niin keskustellaan. Tai ota meihin suoraan yhteyttä ja keskustellaan!

Syksyllä 2024 pääset valitsemaan itsellesi muusamentorin ja sitten mahtava kokemuksellinen ja antoisa matka voi alkaa! Unlock your passion, niinkuin tamperelaiset kollegamme sanovat!

Nähdään ja keskustellaan!

yst.t., Turun yliopiston MUUSA-tiimi